maandag 2 januari 2017

Oudejaars dag 2016.

Op de laatste dag van het jaar  smiddags nog even snel naar Harolds voor een pennetje en wat kleurtjes.
Naast  waterverf wil ik ook af en toe graag een droog medium erbij hebben onderweg.
Ik heb voor deze gekozen:












Aardige bijkomstigheid: met een een beetje water kun je dit krijt mooi schilderachtig maken.

Er stond nog een kwartier parkeertijd open en ondanks de kou en de mist zag de oude haven er inspiratie vol uit !

 Lamy safari Noodlers bulletproof black, Winsor Newton artist watercolors, Pinkpig  sketchbook.  © Gertjan Velthuizen

Uiteindelijk was ik zo vroeg weer thuis dat ik ook nog even een blad in m'n Waalbos tekenboek kon vol maken:

Lamy Safari , Noodlers bulletproof black, Winsor Newton artist watercolor,   © Gertjan Velthuizen

2 opmerkingen:

  1. Hé Gertjan! Is het je toch gelukt... Gefeliciteerd en dan kan ik je nu nog beter gaan volgen...Jacco

    BeantwoordenVerwijderen