zaterdag 27 mei 2017

Sketching and crawling.

De ervaringen van de sketchcawl in Utrecht zinderen nog door mijn brein als de volgende zich alweer aankondigt !
Tekenen onder de euromast met de Urban Sketchers Rotterdam.
Tekenen in mijn geboortestad, dat wil ik wel.
Om  12 uur verzamelden we onder de euromast vanwaar we  naar het belendende park gingen.
Vandaag was dat ,wellicht zoals het grootste gedeelte van Nederland , zonovergoten!
Ik zie al snel een aardig prentje , maar daarvoor sta ik in de volle zon , die nu echt blaar trekkend staat te branden.
Wat sneller tekenen dan maar en dat resulteerde er in dat de lijntjes wat bibberig zijn en  de euromast niet paste...
Gelukkig was ik tijdens de workshop op de sketchcrawl in Utrecht  gewezen op de Lapin truc....
Met dit resultaat:






































© Gertjan Velthuizen

Daarna snel een plekje in de schaduw opgezocht.
Op een bankje.
Veel mensen zochten de schaduw op van de grote bomen in het park.


                                                                      © Gertjan Velthuizen

Een blauwe bus trekt mijn aandacht.
Burgers staat er boven op.
Of ze die echt verkochten heb ik niet ontdekt, hopelijk verkochten ze ook ijs.
Het was echter een opvallende verschijning in het park !

                                                       © Gertjan Velthuizen          

Al met al was het een heel fijne teken middag met een leuke groep  tekenaars !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten